Dienstverlening

Transparante IT-dienstverlening
Bij Outcome hebben we onze dienstverlening rondom de IT-infrastructuur zo transparant mogelijk gemaakt. Onze IT-dienstverlening is erop gericht om onze klanten optimaal gebruik te laten maken van de beschikbare hardware- en softwarecomponenten. Door ondersteuning te bieden bij het operationele gebruik, willen we dit voor onze klanten bewerkstelligen. De dienstverlening vindt plaats tegen een vast bedrag per maand waardoor je vooraf zekerheid hebt over de kosten. Indien gewenst kan er ook gekozen worden op basis van nacalculatie.
Standaard dienstverlening
Binnen ons standaard dienstverleningspakket geeft een van onze gecertificeerde consultants gedegen IT-advies, verzorgt alle installaties, houdt de werkplekomgeving veilig en garandeert de beschikbaarheid. Wij beheren de omgeving zoveel mogelijk op afstand. Als de situatie daarom vraagt dan komt onze consultant op locatie. Dat is bijvoorbeeld het geval als er calamiteiten of storingen optreden waardoor niet meer verder gewerkt kan worden.
De standaard dienstverlening omvat het dagelijks beheer van incidenten en kleine aanpassingen. Onder kleine aanpassingen verstaan wij:
- Nieuwe gebruikers aanmaken en het installeren van de werkplek
- Defecte hardware vervangen
- Beheerde applicaties updaten en upgraden
Additionele diensten
Het is uiteraard ook mogelijk om bij Outcome additionele diensten af te nemen. Deze additionele diensten bieden we aan in de vorm van maatwerk. Hierbij houden we rekening met de specifieke eisen van de klant en het budget. Onder deze diensten verstaan we:
- Projecten en projectbegeleiding
- Periodiek beheer: op een vooraf afgesproken dag (per maand of per kwartaal) komt onze consultant op locatie langs om beheerwerkzaamheden uit te voeren. De invulling van het beheer wordt in overleg afgestemd
- Verhuizingen: de verhuizing van afdelingen of locaties
- Migraties: we helpen je bij de migratie van een oud naar een nieuw platform
- Hulp in het weekend en buiten kantooruren: we staan dan 7 dagen per week klaar om je te helpen. Ook buiten kantoortijden en in het weekend.
- Reparatie, vervanging en het onderhoud aan applicaties en/of hardware
- Toevoegen van nieuwe applicaties
- Opkoop en Recycling: wij voeren oude hardware veilig af en u krijgt een gecertificeerde data wipe en vernietigings-eindrapport
- Klantspecifieke wensen
Afspraak maken
Bent u geïnteresseerd in onze standaardoplossing of wilt u weten wat Outcome qua maatwerk jou kan aanbieden? Plan dan vrijblijvend een afspraak in met één van onze specialisten!
Afspraak maken
Wil je meer weten over de mogelijkheden die wij jullie kunnen bieden? Plan dan vrijblijvend een afspraak in met één van onze specialisten!